نوشته شده توسط : الهام جوادپور

مشاوره در بازاریابی.فروش.مالی.کسب و کار.استراتژی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

مشاوره در بازارایابی.فروش.مالی.کسب و کار.استراتژی



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

مشاوره در بازاریابی.فروش.مالی.کسب و کار.استراتژی



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

مشاوره در بازایابی.فروش.مالی.کسب و کار.استراتژی



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

مشاوره در بازاریابی.فروش.مالی.کسب و کار.استراتژی



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

 

 

مشاوره در بازریابی.فروش.مالی.کسب و کار.استراتژی



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

14 استراتژی اثبات شده برایان تریسی برای افزایش فروش محصولاتتان.

پیدا کردن افراد جدید برای خرید محصولاتتان و یا استفاده از خدمات شما بخش مهمی از فرآیند فروش شماست.آیا شما محصولات بی نظیری دارید اما مشتری مناسب برای فروشتان ندارید؟ آیا مطمئن نیستید که چگونه به مشتری های واقعیتان دست پیدا کنید؟

این 14 توصیه برای بدست آوردن مشتری دلخواهتان به کار گیرید، تا ببینید چه کسی محصولات شما را می خرند.

1-افراد منفعت را می خرند.

2-مشتریانتان را به طور واضح شرح دهید.

3-مشکل را به صورت شفاف شناسایی کنید.

4-مزیت رقابتی خود را گسترش دهید.

5-برای سود دهی بهتر از بازاریابی در شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

6-گاهی باید تماس غیر مستقیم ایجاد کنید.

7-روش 100 تلفن را در زمان شروع کسب و کار امتحان کنید.

8-قیمت درستی را انتخاب کنید.

9- تکنیک های مناسب گفتگو را پیدا کنید.

10-یک عرضه بی نقص داشته باشید.

11-بر روی نگه داشتن دائمی مشتریانتان تمرکز کنید.

12-به مشتریان بالقوه تان چیزهای خیلی خوبی را به صورت رایگان پیشنهاد دهید.

13-مشتریانتان را از اخبار شگفت انگیز داخلی کسب و کارتان آگاه کنید.

14-پیام فروش شما باید واضح باشد.

مشاوره در بازاریابی.فروش.مالی.کسب و کار.استراتژی

 



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

5 قدم برای شروع صرفه جویی:

اضافه شدن سریع مخارج و ایجاد پس اندازتان به نظر می رسد که امید واهی است. اما با تغییرات کوچکی که الان ایجاد می کنید می توانید به سود بزرگی در آینده دست یابید.این قدم های ابتدایی را بردارید تا به سمت یک آینده روشن تر مالی قدم بر دارید.

1- 1% در زمان تفکر کنید.

3-صرفه جویی را اتوماتیک کنید.

4- آنالیزی از بودجه تان داشته باشید.

5-آهسته و پیوسته حرکت کنید.

مشاوره در بازایابی.فروش.مالی.کسب و کار.استراتژی



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

علم، اثربخشی زبان بدن را تایید کرده است

 زبان بدن به نوعی مدیریت زمان، فضا، ظاهر، طرز ایستادن، حالت بدن، لمس، بو، حالت چهره، ارتباط چشمی و نوای گفتار است. طبق آخرین تحقیقات در زمینه ی علم نورون و روانشناسی، هم اکنون می توانیم اثبات کنیم که زبان بدن برای اثربخشی رهبری ضروری است – و می توانیم به طور دقیق نشان دهیم که چگونه زبان بدن بر توانایی های یک رهبر در مذاکرات، مدیریت تغییرات، ایجاد اعتماد، ایجاد کاریزما و بهبود تعاملات کمک کند.

برای نمونه تحقیقی که توسط آزمایشگاه رسانه ای MIT صورت گرفت، نشان می دهد چگونه علائم غیرکلامی ظریف، نشانه های قوی از آنچه در تعاملات کسب و کار اتفاق می دهد را نشان می دهد. اینکه خواه بتوانید یک مذاکره را به سود خود پیش ببرید یا خیر، قویعا تحت تاثیر شاخص های ناخودآگاهی است از جمله تناسب میان حالت های بدن شما با سایر اشخاص، میزان فعالیتهای جسمانی شما در حال سخنرانی و میزان تن صدای شما.

بر اساس داده های بدست آمده از دستگاه هایی که بر الگوهای علائم غیرکلامی ناخودآگاه در حال جریان بین افراد نظارت می کنند و آن ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند، حتی محققانی که هیچگونه اطلاعاتی از محتوی مکالمات نداشتند نیز می توانند خروجی مذاکرات، ارائه ی طرح کسب و کار یا مصاحبه ی شغلی در دو دقیقه را با دقت بیشتر از 80 درصد پیش بینی کنند.

مشاوره در بازاریابی.فروش.مالی.کسب و کار.استراتژی



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

اگر منحصر به فرد بودنتان رافراموش کرده و تلاش کنید همه چیز برای همگان باشید، به سرعت وجوه تمایزتان را از دست خواهید داد. به داستان شورلت دقت کنید.این شرکت ، که روزگاری تولید کننده یک ماشین با ارزش خانوادگی بود، تلاش کرد به عرصه تولید اتوموبیل های گران قیمت، اتوموبیل های ورزشی، اتوموبیل های کوچک و کامیون وارد شود. تدریجا وجوه تمایز آن شرکت و در نتیجه کسب و کار شرکت تضعیف گردید، به نحوی که شورلت در حال حاضر پشت سر هوندا، فورد و تویوتا قرار گرفته است.

اگر تغییرات بازار را در نظر نگیرید باعث می شوید تا اهمیت موارد تمایز شما کاهش یابد.

اگر شما اقدامی برای پابرجا نمودن وجوه تمایزتان به عمل نیاورده و در سایه رقبای بزرگ تر خود باقی بمانید، همیشه ضعیف باقی خواهید ماند.

مشاوره در بازارایابی.فروش.مالی.کسب و کار.استراتژی



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

بازاریابی مستقیم:

تکنیک های بازاریابی مختلفی وجود دارد که شما می توانید برای تبلیغ محصولاتتان از آن استفاده کنید و مشتری های بیشتری به خودتان جذب کنید.یکی از معمول ترین روش ها، روشی است که به بازاریابی مستقیم معروف است.در بازاریابی مستقیم شما می توانید از استراتژی های بازاریابی مختلف استفاده می کنید تا به طور مستقیم مشتریان بالقوه تان را ملاقات کنید.بعضی از روش های بازاریابی مستقیم شامل فهرست پستی، بروشور، کارت پستال، بازاریابی تلفنی و کاتالوگ می باشد.

مشاوره در بازارابی.فروش .مالی.کسب و کار.استراتژی



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

5 اشتباه روزانه ما

برای بسیاری از ما، صبح زود چندان مساله ی مهم و قابل توجهی به نظر نمی رسد. بازه ی زمانی بین بیدار شدن ابتدایی شما و رسیدن به اداره معمولا نامشخص می باشد و برنامه ی روزانه ی شما چنان تبدیل به عادتی ذاتی شده که هرگز به فکر تغییر آن نیستید.

متاسفانه، وظایف صبح زود ما بسیار مهم تر از آن چیزی است که ما حتی بخواهیم آن را بپذیریم و عادت های بد ما به مرور زمان روی هم انباشته می شوند. صبح زود می تواند تعیین کننده ی این باشد که بقیه ی روز شما چگونه پیش خواهد رفت و حتی یک مشت اشتباهات کوچک هم می تواند عواقب خود را بعد از ظهر و یا پس از آن نشان دهد.

نگاهی به این پنج اشتباه شایع و همیشگی صبح زود داشته باشد و منتقدانه به این فکر کنید که چگونه می توانید صبح های خود را به شکل بهتری تغییر دهید.

  1. بیدار شدن
  2. عجله کردن در برنامه ی روزاه
  3. نخوردن صبحانه
  4.  هنگامی که از خواب بیدار می شویم خود را غرق کار نکنیم
  5. وظایف مشکل خود را از سر باز کردن

مشاوره در بازاریابی.فروش.مالی.کسب و کار.استراتژی



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

چهار باید و چهار نباید در استفاده از رسانه های اجتماعی برای تجارت

به عنوان فردی صاحب تجارت، به خوبی از اهمیتِ رسانه ی اجتماعی به عنوان راهی برای ایجاد ارتباط میان تجارت خود و مشتری ها، آگاه هستید.  هنگامی که مشتری های بالقوه به دنبال محصول یا خدمات جدید می باشند، عمدتا جستجوی خود را بر روی رسانه های اجتماعی آغاز می کنند تا هم برند شما را بشناسند و هم آنچه دیگران پیرامون یک برند یا تجارت می گویند را ببینند.

درحالی که همه ی شرکت ها در خلال بازاریابیِ خود در حال ایجاد استراتژی های رسانه های اجتماعی هستند، اما هر استراتژی موثر واقع نمی شوند  .

  1. 1.      خود را بشناسید
  2. 2.      جز حقیقت نگویید
  3. 3.      مخاطب خود را بشناسید
  4. 4.      درباره مخاطب خود، فرض نکنید
  5. 5.      به جلو پیش روید
  6. 6.      فرض نکنید حضور شما در رسانه ی اجتماعی یعنی همه چیز را راجع به آن   می دانید.
  7. 7.      آزمونی را انتخاب کرده و روش شناسی را بشناسید.
  8. 8.      راحت نشوید

مشاوره دربازاریابی.فروش.مالی.کسب و کار.استراتژی

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

انواع استراتژی بازاریابی:

یک کسب و کار می تواند از طریق بازاریابی کالاهای فعلی یا جدید در بازارهای فعلی یا جدید رشد کند. مدیران باید نسبت به فرصت های بازاریابی، دریچه های استراتژیک یا مزیت های متمایز بالقوه آگاهی داشته باشد. 4 استراتژی  مفید برای توسعه بازاربه شرح زیر است :

1-   نفوذ در بازار

2-   توسعه بازار

3-   توسعه کالا

4-   تنوع بخشی

مشاوره دربازاریابی.فروش مالی.کسب وکار.استراتژی



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

مدیریت دانش

مدیریت دانش به دامنه ی وسیعی از اقداماتی گفته می شود که برای شناسایی، ایجاد، ارائه، توزیع و اتخاذ دیدگاه ها و تجارب، استفاده می شوند. همه ی این فرایند ها مجموعا به عنوان مدیریت دانش شناخته شده و در همه ی کارمندان و فرایند های سازمان می توان آن را مشاهده کرد.

مدیریت دانش فرایندی است که می بایست میان همه ی افراد کارمندِ شرکت توزیع شده تا کارایی و اثر بخشی خود را به حداکثر برسانند. مدیریت دانش می تواند به شیوه های مختلفی توزیع شود. برای مثال شخص می تواند روشی کارامد تر را برای تکمیل وظیفه ی خود یافته، و اگر فرد نیز این تجربه ی و فرایند جدید را با تمام شرکت به اشتراک گذارد، متعاقبا شاهد افزایش کارایی در تمامی شرکت خواهیم بود.

مشاوره در بازاریابی-فروش.مالی.استراتژی.کسب و کار



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

چرا رهبران شکست می خورند و چگونه می شود از آن پرهیز کرد

با توجه به تحقیق صورت گرفته روی شکست رهبران، که 7.5 میلیون نفر در ایالت متحده و 150 میلیون نفر در سرتاسر جهان را مورد بررسی  قرار داد، دلایل کلیدی شکست این رهبران عبارت اند از:

  1. نداشتن مهارت ارتباط بین فردی با "مردم"
  2. مهارت مواجه با چالش های روزانه را ندارند.
  3. نداشتن برنامه ریزی
  4. عدم توانایی هدایت تیم
  5. مدیریت فردی نامناسب

بکارگیری مربیگری برای گسترش عملکرد شخصی  کلید ایجاد کننده ی تفاوت بین برنده و بازنده است

مشاوره در بازاریابی.فروش.مالی.استراتژی.کسب و کار



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

5 راه توزیع برای کسب و کار های کوچک

ارائه محصول شما اولین احساسی است که مشتریانتان از شما به خاطر می آورند. این 5 قدم به شما کمک می کند که بتوانید محصولاتتان را با موفقیت ارائه کنید.

ساختن یک کسب و کار و یا محصول بی نظیر کافی نیست.اگر می خواهید موفق شوید، نیاز خواهید داشت که با برنامه ریزی دقیق و ارائه به موقع و حساب شده کاری کنید که محصولات شما بیشتر و در جاهای بیشتر مورد توجه افراد قرار گیرد.

در بازار رقابتی این روزها کسب کارها نیاز دارند قبل از فروش محصولات به تبلیغات بپردازند. به علاوه شرکت ها نیاز دارند راهی را برای برجسته بودن نسبت به بقیه رقبا در بین مشتریان پیدا کنند.

در اینجا 5 راه عملی، هوشمندانه، استراتژیک برای ارائه محصول بیان میکنیم:

 

1- تست توزیع.

2-تحت تاثیر قرار دادن افرد.

3-تیمتان را شگفت زده کنید.

4-یک جدول زمان بندی ایجاد کنید و به آن وفادار باشید.

5-کانال های بازاریابیتان را بشناسید.

مشاوره در بازاریابی.فروش.مالی.استراتژی.کسب و کار



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

کسب و کار های مختلف تمایل به استفاده از تکنیک های مختلفِ فروش دارند. گذشته از این، اگر شما محصولی که قیمت تمام شده بالایی دارد را به شرکت های بزرگ می فروشید نیازمند این هستید که رویکرد و چشم انداز فروش خود را کاملا متفاوت از کسی که در کتاب فروشی کتاب می فروشد، برنامه ریزی کنید. با این حال، 4 قانون اساسی نحوه فروش بدون در نظر گرفتن مشتری و محصول به شرح زیر می باشد:

1- محصول را بشناسیم.

2- به مشتریان احترام بگذاریم

3- راستگو باشیم.

4- دوست داشتنی باشیم.

مشاوره در بازاریابی.فروش.مالی.استراتژی.کسب و کار



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

10 جمله که مدیران خوب همیشه آنها را به کار می برند

مدیران خوب متفاوت از سایرین اند. اگر اخیرا با یکی از آنها مواجه شده باشید خواهید دید آنها افرادی با استانداردهای بالا، شاد، بصیر و رک اند. بازخورد مناسب برای موفق شدن را دریافت خواهید کرد. اگر یکی از آنها را دور و بر خود دارید، قطعا می خواهید پیشرفت کنید، چرا که در کنار آنها شما احساس پیشرفت بهتری خواهید داشت.

یکی از ویژگی های کلیدی مدیران موفق و خوب این است که آنها نسبت به همکاران خود متفاوت حرف می زنند و این می تواند به احساس بالای شما بیافزاید و از این هم مشتاق تر شوید. من لیست ده جمله ای را که از آنها به صورت مداوم و همیشگی  بسیار شنیده ام، ، به صورت لیستی تدارک دیده ام.

  1. "از اینکه یکی از اعضای تیم ما هستی، خوشحالم"
  2. دیدگاه من این است که..."
  3. "انتظارات من از تو این است که..."
  4. تو از عهده ی اون بر میای، من بهت ایمان دارم."  
  5. "از شما متشکرم"
  6. "کارا چطوره؟"
  7. "تو چی فکر می کنی؟؟"
  8. "به نظر شما ما چگونه پیشرفت می کنیم؟
  9. من اشتباه کردم

10. "موفقیت من ریشه در تیم من دارد"

 مشاوره در بازاریابی.فروش.مالی.استرانژی.کسب و کار

 

 



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

8 قدم برای جذب مشتریان جدید

برای اینکه کسب و کار شما سالم و پابرجا بماند نیاز به یک جریان ثابت از مشتریان دارد که به سمت شما حرکت کنند.

از این 8 قدم برای جذب مشتریان بیشتر به سمت کسب و کارتان پیروی کنید.

گام اول:دقیقا مشخص کنید مشتریان مورد نظرتان چه کسانی هستند.

گام دوم:هم از نظر احساسی و هم از نظر منطقی ببینید مشتریانتان دنبال چه چیزی هستند.

گام سوم:ارائه پکیج مورد نظرتون نسبت به درخواست و نتیجه ها

گام چهارم:پیشنهاد مقاومت ناپذیر ایجاد کنید

گام پنجم:بروید و مخاطبین هدفتان را پیدا کنید.

گام ششم: پیگیری خوب را تمرین کنید.

گام هفتم:با فروش به اهدافتان نزدیک شوید.

گام هشتم:پیشنهادات دیگری بدهید.

مشاوره در بازاریابی.فروش.مالی.استراتژی.کسب و کار



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

شعار می تواند برند ما را شناخته شده تر و نیز بیاد ماندنی تر کند اما نوشتن یک شعار جذاب و گیرا چندان کار آسانی نیست. برای ساختن یک شعار برای کسب و کار خود از گام های زیر استفاده کنید.

  1. با لوگوی خود آغاز کنید
  2. سادگی آن را حفظ کن
  3. از کلمات کوچک استفاده کنید
  4. کاری کنید روی زبان بچرخد
  5. از کلمات دارای قدرت استفاده کنید

مشاوره در بازاریابی،فروش،مالی،استراتژی،کسب و کار



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

ده چالش رایج مالی که ممکن است در کسب و کار خود با آنها مواجه شوید، دانش و موفقیت مالی خود برای سالهای آتی بهبود بخشید.

1.      وجه کافی برای حفظ عملیات روزانه ی خود نداریم.
2.      فروش ما خوب است اما سود واقعا پایینی داریم.
3.      از کمبود وجه نقد مدام رنج می بریم، برای لغزش های فصلی فروش که اکنون اتفاق افتاده، آمادگی نداشتیم.
4.      مدیریت مسائل مالی شرکت کابوس وار است آیا حتما باید کسی را استخدام کنیم؟
5.      عده ی کثیری از مشتری ها، اساسا با تاخیر پرداخت می کنند.
6.      می خواهیم سرمایه خود را افزایش دهیم اما مطمئن نیستیم که کدام انتخاب را برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟
7.      کسب و کار کند است، ما قیمت ها را پایین آورده ایم و توسعه ی فروش متنوعی را نیز راه اندازی کرده ایم، صرفا برای اینکه شناور و در حرکت باقی بمانیم.
8.      مدیریت جریان نقدینگی پیچیده است، چگونه می توانم وجه نقد را بهتر مدیریت کنم؟
9.      همواره به بستانکاران دیر  و با تاخیر پرداخت می کنیم. چگونه می توانیم کنترل پرداختی های خود را بدست بگیریم.
آیا بودجه دارید؟ اگر پاسختان منفی است، وقت آن رسیده که بودجه ای بسازید.
10.  چگونه می توانم دانش کلی خود از مسائل مالی شرکت مان را بهبود ببخشم؟

مشاوره در بازاریابی، فروش،مالی،استراتژی و کسب و کار.7moshaver.ir



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام جوادپور

ممکن است تاکنون متوجه ویژگی های خاصی بین همه ی کارافرینان شده باشید. به نظر ما این ویژگی های مشترک صرفا یک تصادف و اتفاق نیستند، اینها همه کلید دست یابی به موفقیت اند. در اینجا به 9 تا از این ویژگی ها اشاره می کنیم، که امیدواریم شما نیز برای دست یابی به موفقیت مد نظرتان آنها را در خود و استراتژی هایتان برای کسب و کار آتی یا پیش رو، اعمال کنید.

  1. 1.       به قلب تان اعتماد کنید.
  2. 2.       دانش سنتی را دور بریزید.
  3. 3.       نگذارید دشمنی یا شکست، برشما غلبه کند.
  4. 4.       گنج یاب باشید.
  5. 5.       تغییر در نگرش خود.
  6. 6.       به جایی ضربه بزن که آنها نمی توانند.
  7. 7.       فقط شروع کنید.
  8. 8.       نگران هزینه ی تبلیغات نباشید اما بهای سنگینی هم برای آن نپردازید.
  9. 9.       نقاط ضعف رقبایتان را به نقاط قوت خودتان تبدیل کنید.

مشاوره در بازاریابی، فروش، مالی، استراتژی، کسب و کار.7moshaver.ir

 



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1395 | نظرات ()